آشنایی با انواع دستگاه های لاغری

آشنایی با انواع دستگاه های لاغری

آشنایی با انواع دستگاه های لاغری

آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید به چه میزان چربی اضافه در بدن مردم یک جامعه وجود دارد و عیناً این چربی ها صرف نظر از رعایت نکردن مباحثی چون عدم رعایت میزان تناسب فعالیت روز مره با کالری مصرف شده، و عدم الزامات تغذیه روزانه و کم تحرکی و …. چه میزان از دارایی مردم در قالب سوء تغذیه و موارد مختلف به صورت چربی بلا استفاده در شکم ها و سایر اندام مجتمع گردیده و با ساختار و شکلی زشت، عدم توجه به از بین بردن چربی ها و رسیدن به یک وزن ایده آل باعث بروز بیماری ها و عوارض می گردد؟

 

با ورود به عصر اطلاعات و اتوماسیون شدن اکثر تجهیزات و سوائل روزانه کاری و طبعاً افزایش کم تحرکی و همچنین افزایش مصرف سرانه غذا های فست فود و پر کالری به دلیل کمبود وقت روزانه این وزن چربی در بدن مردم رو به افزایش است که اگر بخش کوچکی از این هزینه های انباشته شده را صرف اطلاع رسانی و اگاهی کنیم حساب کنید چه میزان در رشد و سلامت جامعه تاثیر مثبت را دارد.

 

افزایش چاقی در بسیاری از افراد با توجه به این مهم که سلامت جسم افراد چاق را در خطر می اندازد چاقی در افراد باعث از بین رفتن اعتماد به نفس به خصوص در خانم های می گردد و چه بسا  بروز اشکال زشت ظاهری مانند پدیده سلو لیت و تبدیل تودهای سفت چربی در جا های حساس بدن  افراد به خصوص خانم ها در معاشرت های روزانه اجتماعی ، رفتن به میادین ورزشی و استخر ها و حتی در روابط زناشویی متأسفانه تاثیرات مثبتی را نداشته و ندارد. توصیه بنده به عنوان یه پزشک همیشه در خصوص سلامتی افراد رعایت تغذیه، ورزش، پرهیز از استعمال دخانیات و الکل و در واقع یک زندگی سالم به دور از فشار های جسمی و روانی می باشد.

 

از این موارد گذشته که بسیار مهم می باشند در اینجا نقش دستگاه های لاغری در شرایط کم تحرکی جامعه امروز و در از بین بردن چربی های اضافی بیش از بیش نقش به سزایی را پیدا می کند که در اینجا سعی داریم به منظور آگاهی و اطلاع شما از انواع دستگاه لاغری چند نمونه را به شما معرفی نمائیم:

 

دستگاه ال پی جی (LPG)

دستگاه آر اف کانتورینگ (RF Contouring)

دستگاه مزوتراپی (Mesotherapy)

دستگاه لیزردیود کم توان (Diode)

دستگاه امواج فرا صوت (Ultrasound)

دستگاه آلتراسونیک کویتیشن (Ultrasound Cavitation)

دستگاه کرایولیپولیز (Cryolipolysis)

دستگاه لیپواسکالپچر ( Liposculpture )

آشنایی با انواع دستگاه های لاغری

دسته بندی : دستگاه های لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس مستقیم با کلینیک